3 būdai psichologiškai pasiruošti ateities nėštumui

Viskas, kas svarbu, reikia ruoštis. Jei pagalvotum apie esminius gyvenimo įvykius, suprastum, kad kiekvienam iš jų ruošeisi: galvojai, planavai, viską apgalvojai. Nesvarbu ar tai karjera, kelionė ar nauji puikūs santykiai. Taigi keista, kad žmonės nesiruošia nėštumui. Tiesa ta, kad jau mėginant pastoti Tu turi būti pasiruošusi ateities nėštumui. Panašu, kad dauguma tiesiog galvoja, kad nėštumas tiesiog įvyksta. Moteris pastoja, arba ne. Tačiau po to viskas tampa labiau nei realu.

16 metų dirbu vaisingumo klausimais ir galiu drąsiai teigti tai, ką išmokau – nėštumas, visų pirma, reiškia didelius pokyčius. Pokyčiai prasideda, pirmiausia, nuo Tavęs pačios: turi tapti emociškai, psicholgiškai ir dvasiškai tvirtesnė. Tavo kūnas keisis, prioritetai – keisis, mąstymas – keisis. Tiesa pasakius, pasikeis net požiūris į Tave supantį pasaulį.

Taigi, kaip visam tam pasiruošti? Svarbiausia – dvasios ramybė. Tikrajam pasiruošimui reikia nurimti, neskubėti, uždaryti duris stresui ir triukšmui, išmokti įsiklausyti į tai, kas iš tiesų svarbu. Kai esi nėščia, turi suprasti, atrasti save. Taigi jei dar nepradėjai ruoštis, tačiau planuoji šeimos pagausėjimą – mes Tau padėsime.

  1. Pamatyk galimybes

Kaip jau ir minėjome, pokyčiai pastojus yra neišvengiami. Visuomet patariu poroms, kurios laukiasi, išmokti įsiklausyti į tai, ką sako širdis, išgirsti savo mintis ir suprasti jei reikia kažką keisti. Tai ypatingai svarbu, jei gyvenimo kelias nėra rožėm klotas ir laukiant šeimos pagausėjimo yra tiesiog būtina priimti labai sunkius gyvenimui sprendimus. Pažvelk į šį etapą pozityviai, kaip į galimybę pagerinti santykius. Juk tai – gyvenimo dovana, padėsianti pakeisti savo gyvenimą į gerą, jei iki šiol tam neužteko ryžto.

  1. Pradėk būti realiste

Nesvarbu, bus lengva ar sunku, turi pradėti gyventi sveikai. Pradėk keisti savo motybą, ruošk kūną svarbiems pokyčiams – juk būtent mityba yra tai, ką Tu pati pilnai kontroliuoji. Pradėk nuo to, kad stebi, ką valgai ir geri, kaip jautiesi po vieno ar kito maisto, kaip jis paveikia Tavo savijautą. Jei ruošiesi nešioti vaikelį, turi būti stipri ir sveika kaip niekada. Nuodugniai ištyrinėk visas savo gyvenimo sritis ir pasistenk pokyčius pasitikti sveika.

  1. Būk psichologiškai stipri

Nors ir būtina peržvelgti visas savo gyvenimo sritis – neperlenk lazdos. Tu turi pasitikėti savimi. Moterys dažnai palūžta jei nėštumas nevyksta sklandžiai, o esant persileidimui jos ima gėdytis savo kūno, kaip negalinčios išnešioti vaisiaus. Visuomet prisimink, kad esi tvirtas ir gražus žmogus, kuriam viskas bus gerai nesvarbu kas benutiktų. Tai labai svarbu. Kai myli save, daug lengviau susitvarkai su sunkumais.

Visi šie dalykai yra bene svarbiausi ruošiantis tapti sąmoninga mama, kuri pasiruošusi visiems pakilimams ir kritimams, kai atsiras nauja gyvybė.

Deja, apie pasiruošimą nėštumui nekalbama daug. O tai – milžiniškas gyvenimo pokytis. Visuomenė vis dar linkusi galvoti, kad tai „tiesiog nutinka“. Galbūt taip ir buvo kelis dešimtmečius atgal, bet šiandieninės moterys gyvena kasdieniame strese, turi daug darbo, jų dienotvarkė itin intensyvi. Tad prieš pastojant yra būtina padaryti pauzę. To reikia mums pačioms ir naujai gyvybei.

Šaltinis: mindbodygreen

Komentarų nėra

Komentuoti

El. pašto adresas nebus skelbiamas.