Kaip išgyventi skyrybas: 5 veiklos, geriausiai padedančios užsimiršti

Skyrybos – nelengvas procesas.

Taigi, tu tik ką išsiskyrei.Galbūt tau skaudu, o gal – pikta. Sulaužyti pažadai, melas ir sudaužyta širdis tikrai nebuvo tavo planuose, bet yra kaip yra.

O gal tau kaip tik palengvėjo? Jo rankos buvo mažytės, šaltos ir drėgnos, jis niekada nėra sumokėjęs už vakarienę ar padovanojęs gėlių, jo juokeliai nebuvo juokingi?

Galbūt tai buvo tavo sprendimas, galbūt – ne. Tačiau tu esi ten, kur esi. Ilgą laiką buvai santykiuose ir dabar, kai jie baigėsi, jautiesi pasimetusi: o kas dabar?

Kiekvienas asmuo skyrybas išgyvena skirtingai. Visiškai normalu norėti užsidaryti su saldainių dėže ir verkti kol užmigsi. Tu turi duoti sau laiko tam, kad „suvirškintum“ tai, kas įvyko ir galėtum išgyti. Tačiau tuo pačiu turi suimti save į rankas ir perlipti šią kliūtį tam, kad vėl galėtum būti laiminga.

Žemiau rasi 5 veiklas, kurios padės ne tik užsimiršti, bet ir galutinai išgyti.

  • Paslėpk

Ir aš nekalbu apie emocijas. Pasiimk dėžę ir sudėk ten viską, kas primena buvusius santykius. Nuotraukas, dovanas, drabužius – viską, ką turi susijusio su juo ar ja. Supakuok viską, sandariai uždaryk ir paslėpk giliai spintoje. Jei daiktai, žadinantys prisiminimus, bus tau ant akių – bus daug sunkiau užsimiršti. Nereikia taip savęs kankinti.

  • Kuo daugiau laiko praleisk su draugais

Paskambink draugei, draugui, gal dviems, o gal ir dešimčiai. Susitik dabar pat arba suplanuok ką nors smagaus už kelių dienų. Tinka bet kas: pietūs, kavos pertraukėlė,filmų peržiūros naktis ar naktis baruose, klubuose. Tai būtent ta akimirka tavo gyvenime, kai būti su žmonėmis labai svarbu.

Galbūt nėra lengva prašyti pagalvos, bet laikas su artimais žmonėmis padės nejausti vienišumo. Maža to, pokalbis iš širdies prie vyno taurės ar pyragėlio su arbata visiems ir visada padeda jaustis nors šiek tiek geriau.

  • Investuok laiką į tai, kas daro tave laimingu

Santykiams skiriame nemažai savo laiko, tad išsiskyrus labiausiai neramina tai, kad atsiranda labai daug laisvo laiko. Ir jį, atrodo, labai sunku užpildyti. Tad sugalvok sau hobį: rašyk, skaityk, siuvinėk, sudėliok pirmąją savo deimantinę mozaiką, užsiimk sportu. Tinka viskas, kas teiks tau laimę.

Jei nesi iš tų žmonių, kurie mėgsta tokią veiklą, kaip hobis, gali išmėginti savanorystę, išmokti gaminti naujus patiekalus, pradėti savo blogą ar vlogą. Juk tikrai yra kažkas, ką seniai norėjai veikti, tačiau tam truko laiko. Dabar jo turi – imkis veiklos, kuri ne tik teiks malonumą, bet ir teiks asmeninės naudos.

  • Parašyk sau laišką

Pasiimk mėgstamų užkandžių, puodelį karštos kakavos ir susisuk į minkštutį pledą. Įsipatogink, pasiimk popieriaus lapą ir tušinuką ir pradėk rašyti laišką. Adresuok jį sau arba savo ex. Išliek jausmus, paverk, pasiklausyk muzikos, atitinkančios tavo nuotaiką.

Jeigu tai – ne tau, gali susirašyti tikslus. Dabar turi visą pasaulio laiką susitelkti į save. Ko nori pasiekti? Kas padarytų tave laiminga?

  • Suvok, kad išgijimo po skyrybų procesas visuomet skirtingas

Aš galiu čia surašyti daugybę būdų išgyventi skyrybas, kurie buvo man veiksmingi, bet tiesa ta, kad kiekvienas žmogus tai išgyvena skirtingai. Taigi ir padeda skirtingi dalykai. Galbūt man reikia mėnesių, kad skausmas praeitų, o tu jautiesi gerai jau po savaitės ar dviejų. Galbūt man padeda užsimiršti triukšmingas vakarėlis, o tau – bėgiojimas saulei leidžiantis. Atmink: gijimas tai – procesas, o ne sprendimas. Skirk sau laiko ir viskas bus gerai!

Atmink: tai tik dalis tavo gyvenimo istorijos, o ne visas gyvenimas. Taigi iškelk galvą, atrask vietą, kurioje jautiesi laiminga ir kurk tokį gyvenimo, kokio nusipelnei.

Komentarų nėra

Komentuoti galimybės nebėra.